Bowling

Igår bowlade jag, Niclas, Karl, Eve, Sara, Dennis och hans kompis.. Synd det gick så fort bara, och synd att jag kom sist båda rundorna. Bowling är inte min grej, men det var faktiskt roligt! Niclas, Karl och Evelina var duktiga, så motståndet var svårt :D Efteråt stack jag hem till Niclas och tittade på Tv medans han spelade CS, wohoo! Trodde man gjorde det när man var 15 :P

Idag har jag och Sara varit i stan =) Det började med att vi stack till Wayne's coffee, där Sara käkade frulle och jag drack en liten vitamindryck :p Sedan fixade vi lite saker ;P Innan Sara skulle till frisören så lunchade vi på thai-thai =) Mycket gott =)

Nu sitter jag och tittar på biggest loser, Micke trodde att jag kollade mig själv i spegeln men nej, jag menar tv-programmet på kanal 5 :D


Bild från festen i lördags @ Emma och Andrejas :)

Hot chicks!


Uppe: Emma och Sara
Nere: Malin, Laura och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0