Helgen

I fredags var jag på bio med N och såg valentines day, lite för lång film, men var ändå ganska bra, mest eftersom där var många kända skådespelare med :P Lördag jobbade jag kväll, sedan sov jag hos mamma eftersom jag skulle upp tidigt och jobba på söndagen med. Efter jobb gick jag en lång runda med hunden.

Senare på eftermiddagen stack jag och eve till Johanna :D Vi bakade Snoddas/mockarutor/kärleksmums ja ni fattar :D Johanna gjorde det mesta :P Men Eve och jag turades om att läsa receptet :) När kakan var färdig kom Sara :D Väldigt bra "tajming" där...
Eve tjatade om lite mysbelysning, och det fick vi tillslut på johannas ovanvåning =) Vi diskuterade väldigt mycket Jobb, allt från hur stressigt det kan vara ibland, och hur man ibland inte kommer i tid :P Muhaha! En trevlig stund med fin fina vänner =) (I LOVE YOU!!!) haha :D peace!


Kommentarer
Postat av: Evelina S

Jag e sjukt sugen på att se Valentines Day, för 'alla' e ju med i den :-P hehe! Usch, jobb e bara kul om man trivs riktigt jevla bra med det! Väntar på 'de rätta' känner jag! Hahahaha!

2010-02-16 @ 12:16:31
Postat av: Johanna

tycker det ser dåligt ut på jobbfronten nu. Väldigt tråkigt!!!

2010-02-17 @ 10:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0