E-machines

Äntligen fick jag en sovmorgon :D Men vaknade iaf ganska tidigt, steg upp vid 08:30 tiden. Idag har jag och pappa varit och fixat lite ärenden, bland annat på banken och på "vad heter slaktarn-affären", Lidl! Sedan tog vi en tur till Media Markt, eftersom jag var sugen på att köpa en ny laptop. Och nu sitter jag här två timmar senare och skriver på min ny e-machine! Mamma har en av samma märke, och den har funkat hur bra som helst, så jag håller tummarna nu för min lilla dautor! Eftersom jag ärn amatör när det gäller tekniska prylar så bryr jag mig inte ett skit om vad jag har för någon, så länge den funkar och är någorlunda snygg så =)

Ikväll ska jag jobba igen, dag 11/11 blir det idag :P Imorgon är jag helt ledig, så skönt! Nu ska jag leka lite med min nya leksak! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0