Lördag

Lördagen började med att jag och en arbetskamrat fick putta mammas bil hem efter att den fastnat i snön. Ganska jobbigt eftersom klockan var 07:00 och det var mörkt och kallt ute. Kom till jobb ungefär 20 över, så det var bara ut och börja jobba direkt :P Slutade sedan halv 2, och halv 3 skulle vi samlas för att köra till Harlösa och spela cup. Cupen gick inte så bra, men jag gjorde ett mål och spelade fram Naty till ett :D

Hem, käka och göra sig fin sedan kom världens bästa N och hämtade mig :D Fest hos Lauras syster i Limhamn =) Mycket trevligt! Sedan bar det av mot Breeze där jag och Sara hade det ball! Det avslutades med ett litet snöbollskrig på stortorget :D

Idag har jag i princip sovit hela dagen, har mått sådär :P Nu sitter jag och kollar på blåsningen :) Roligt! Efter det blir det en promenad med Max! Imorgon ska jag ta det lugnt, träna lite, och sedan bowling med vännerna på kvällen :D Kul kul kul!

 


Kommentarer
Postat av: sandra

jahapp.. Då är tydligen inte jag någon vän :)

2010-02-01 @ 16:01:21
URL: http://sandrasabic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0