Vilar mig tillbaka i form

Igår när jag vaknade mådde jag piss, sov hela dagen för att kunna gå till arbetet vid 15 tiden... Klarade hela kvällen, och såg sista kvarten av matchen Holland-Uraguay hos Ola. Därefter stack jag och Eve hem, mådde inte super så visste inte om jag skulle orka gå till jobb dagen efter.
Kunde inte somna igår, sist jag kollade på klockan var den närmre 3 och jag hade sån huvudvärk. Ringde därför och sjuka mig imorse, tur var det, mår dåligt idag... Så tråkigt! Har käkat lite glass, och druckit lite te.

Har legat i soffan och tittat på Oprah, fotbollsfruar i Sydafrika, Alarm 112, Gränsbevakarna Australien, Det okända och nu tittar jag på mannen som talar med hundar =) What a day!

Hoppas Spanien krossar Tyskland ikväll, Xavi och Iniesta come on! Torres det är dags att komma igång med! Villa du kan gott göra några mål du med! =)

Nu skulle man haft en B-friend som kunde hämtat panodil, te, snorpapper och vatten! Max klarar inte riktigt av dem uppgifterna heller :/


Kommentarer
Postat av: Lisa

Söndag 11 juli kl 19.00 Pildammsteatern



Hon förändrade musikkulturen I ett helt land och turnerar världen runt med sitt budskap om kvinnors rättigheter i sitt hemland Mauretanien. På söndag spelar Malouma på Pildammsteatern. Tillsammans med nio moriska musiker blandar hon traditionell ökenblues med rockig elgitarr och afropoppiga dansrytmer.

2010-07-11 @ 10:21:55
Postat av: lisa

Söndag 11 juli kl 19.00 Pildammsteatern



Hon förändrade musikkulturen I ett helt land och turnerar världen runt med sitt budskap om kvinnors rättigheter i sitt hemland Mauretanien. På söndag spelar Malouma på Pildammsteatern. Tillsammans med nio moriska musiker blandar hon traditionell ökenblues med rockig elgitarr och afropoppiga dansrytmer.

2010-07-11 @ 12:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0