Helg igen

Igår blev det en impulskväll. Jag och Sandra körde till Johanna uppe i Önnestad, vi ville ju se hur hon har bott det senaste året, vi kanske borde ha hälsat på tidigare, men bättre sent än aldrig iaf =) Det blev lite dricka, brännboll och en rundtur på skolan, vi hittade dock aldrig Stigans brevlåda :/ :D hehe!
 När vi skulle lägga oss var jag glad över att jag fick sova på luftmadrassen, hatar att ligga trångt :P Det var dock inte lika roligt när jag vaknade kl 4 av att det inte fanns någon luft kvar, så det var bara till att dra fram pumpen och börja fylla den med luft igen. När vi steg upp klockan 8, var luften ute igen, lovely!

Har även spelat match idag med F94, och vi vann som vanligt med 7-1 =) Det var sjukt jobbigt i värmen, men det gick ju väl iaf =D

Har legat i solen lite nu i eftermiddag, tog nyss på mig lite kläder för jag ska snart ner till Sabic's, hörde att de skulle grilla idag, och det vill man ju inte missa :) Drog på mig denna sköna tunikan från Thailand, Ah miss it! Livet lekte i Thailand det vill jag lova!


Löken


Flygplanet



Kommentarer
Postat av: Johanna

haha önnestad som i önnestad utanför kristianstad?? haha vad skulle ni i den hålan att göra? ;) det var otippat ;)

2010-06-05 @ 21:17:31
URL: http://johannawithlove.blogg.se/
Postat av: sandra

Hahaha, sista bilden; Vem ska jag trooo på, troooo på, troooo på näääär.... HäRLiG HeLg

2010-06-05 @ 22:23:29
URL: http://sandrasabic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jadu Johanna, det undrade vi också när vi kom dit! haha! En kompis har pluggat där ett år, så vi hälsade på henne :D Kommer nog aldrig mer besöka stället dock :P hehe!

2010-06-05 @ 22:35:01
Postat av: Liiv

söt tunika :)

2010-06-08 @ 12:38:05
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0