Midsommar och stranden

Ett tag sedan jag skrev, och imorgon är det juli månad! Kan ni fatta det? Tiden går så fort.

Midsommar spenderades i Ängelholm, jag hade mycket trevligt =) Mikael och co hade gjort det bra!

Igår var jag och min kära syster på stranden, och inte var som helst utan i Bingsmarken :D Väldigt mysigt hade vi =) Vi körde tre i rad i sanden och hänga gubbe. Jag började med att komma på ett ord, ritar upp alla bokstäver och säger "så... klart du kan gissa". En sekund senare säger Johanna "Bingsmarken". Så tråkigt att gissa rätt direkt :P 


 
En söt lillasyster =)





Johanna sover ;)


KALLT!


Mums!


Palla dra in maaaaven! haha tjugge!



:D


 

På kvällen blev det möllan med Johanna, Eve och Susanne. Mycket trevligt =) Jobbigt att gå upp imorse dock :P

Nu ska jag hoppa in i duschen, blir att lägga sig i tid ikväll =)


Kommentarer
Postat av: Syster

Blekfisar är vi allihopa, allihopa, allihopa..... haha :P

2010-06-30 @ 20:20:32
Postat av: mammsen

Du är den underbaraste goaste storasyster som finns. Kramiz

2010-07-02 @ 01:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0