Torsdag utan M

Vaknade 7:11 om jag ska vara exakt, det var mamma som ringde från jobbet... En halvtimme senare var jag på jobbet, snacka om no life! Dagens planer var mest att springa en runda, och handla shampoo och balsam, tror jag ska hinna med det idag ändå =)

När jag kom hem från jobbet, så slängde jag ut en liten madrass på soldäcket, byte om till bikinin och la mig där i en timme ungefär =) Nice! Håller på att läsa en bok som heter "Nina och sundet" (en bok från farmor), den e ganska dryg nu i början, men kommer snart in i den kanske?!

Nu ska jag lägga mig en stund igen =) Ikväll blir det löpning med Sandra!



It'll all get better in time

And it all ge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0