Packa pappas kappsäck

För cirka en vecka sedan öppnade jag min nya resväska, men än så länge har jag inte fyllt den. Har endast lagt i ett par gladiatorskor, och ett par ljusgula shorts. Känns som lite terapi för mig, det här med att packa. Eftersom det är en vecka kvar tills vi åker, så har jag ganska lång tid på mig att packa klart, men känns skönt att lägga i lite då och då, så att jag verkligen fattar att vi ska iväg =)

Tänkte höra med mamma om hon vill stryka två av mina klänningar, eftersom dem är verkligen jättesvåra att stryka :S Resten ska jag bannemej stryka själv =) Övning ger färdighet!

Nu ska jag och pappa gå en rask runda i skogen, beach 10, here I come! hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0