Psykos

Ja, helgen har handlat ganska mycket om psykiska sjukdomar :P haha! Har varit i Kalmar med två vänner från universitetet :) Jag och Erika hälsade på Johanna som nu mera pluggar där =)
Vi lagade tacos, drack lite vin, och snackade :D På lördagen gick vi runt i Kalmar och tittade i affärer och shoppade lite. Jag köpte endast en scarf från indiska för typ 63 kr :D Sedan på lördag eftermiddag var det dax att åka hem igen =) En mycket trevlig liten resa, och vi kan nu konstatera att jag och Johanna antagligen platsar på Sankt Lars i Lund :) Kul att vi kan hålla kontakten trots att vi inte ses så ofta, och till sommaren får vi stanna längre i Kalmar :D Och vi får såklart även ta en tripp till Öland då med!

Hur ser den här veckan ut då?
Jag har inte fått några tider från jobb, trots att jag har tjatat som sören!
Jag väntar ett spännande samtal idag kanske? :P Annars får jag ta och ringa själv :D
Det blir lite fotbollsträning och match på söndag
Ska tapetsera gardroben, får se hur det blir :P

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig =) Pröva min nya scarf tillsammans med min jeansjacka =) Jag vill ha vår!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehehe jaaa... snacka om att exakt allt associerades till psykiska störningar!! XD

erika var lite insnöad på sina patienter ;)

men så skönt, här i kalmar blir det alltid annars associationer till något kemiskt... haha

så skönt med lite omväxling ^^

var sjukt roligt att ni var här, o välkomna åter!! så ska vi lätt göra öland med :D

o sen kommer du hit o pluggar farm också va?? ;) ;)

puss o kram!!

2010-03-10 @ 09:53:13
URL: http://johannawithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0