Vårdcentralen gånger 2

Steg upp vid halv 9 tiden, sovmorgon för min del. En timme senare var jag i Svedala på vårdcentralen, behövde nya piller och man är ju tvungen att gå dit för att få ett nytt recept. Blodtrycket var prima (115/65) och man fick ju till och med höra att man var vältränad (hon måste ha missat kaggen).

Efter det ganska snabba besöket stack jag och hämtade syrran hos mamma, och sedan begav vi oss hem för att sätta igång dagens storstädning. Johanna började flitigt med att ta badrummet där uppe och jag startade med mitt rum och hallen. Vi var klara ungefär samtidigt, sen började jag på nedanvåningen, men då var Johanna så slut så hon somnade i soffan... Dagens ungdom!




Efter städningen fick jag hämta mamma i Svedala och köra henne till vårdcentralen, eftersom hon var så pass dålig. Hon fick beskedet att det var ett virus, alltså inget att göra åt... Därefter blev det Burlöv C och CG med Evelina och syrran =)

Nu är jag ganska trött och ska snart gå och lägga mig...

Dagen roligaste?

Tjena mittbena




Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAHAHA, TJENA!!!!!!!!!!!!!!! :D

2010-05-26 @ 15:06:16
URL: http://sandrasabic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0