Vårfunderingar

Vädret börjar bli fint, fåglarna kvittrar på morgonen, och kvällarna är inte fullt lika kalla längre. I förrådet står det två flak cider och en absolut mango som längtar efter att få rinna ner i strupen (eller snarare jag som längtar).

Det är vår nu, och sommaren är snart här. Längtar efter att få umgås med mina fina vänner, och kanske lära känna några nya trevliga (helst charmiga) människor.

Jag längtar efter en roadtrip med mig och mina tjejkompisar, att kunna åka till en stad, ha kul och sedan bara lämna när man vill.


(obs! förstår att detta inlägg verkar lite förvirrande, men det är så jag känner mig just nu. No energy left!)


Kommentarer
Postat av: sandra

roadtrip efter sommarn! :D jag är PÅÅÅÅ!!!

2010-05-19 @ 17:50:44
URL: http://sandrasabic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0