El clasico

Hallå ja!
Jag sitter här och pluggar och dricker glögg, gottigt! Har varit en lång dag i skolan, hann med att redovisa vårt arbete om HIV idag, det gick faktiskt riktigt bra :)

Lite senare ikväll blir det fotboll, el clasico, och det får inte missas! Hoppas självklart på att Barcelona vinner över Realen, men det blir tufft. Hoppas åtminstonde på en bra match.

Imorgon är det tisdag, då blir det en halv dag i skolan. Efter skolan blir det träning, fitness24seven! Har redan packat väskan och allting, inte lite taggad, utan mycket! Hatar när man inte kan träna ute. När man inte kan kasta sig i bilen och köra till torup och springa av sig... Fotbollsträningen som vi har just nu är endast en gång i veckan, vilket är alldeles för lite. Tänkte därför sticka ner i hallen på onsdag och lira med 94:orna =) Då blir det iaf minst tre träningar denna veckan.
Imorgon kväll blir det nog Trellehulla för min del.

Nu ska jag lyssna lite på Oskar Linnros och läsa vidare om dentala material, wiho!

Och förresten! Idag fyller JCD 22 år, stort grattis till henne... Snart är det min tur! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0