"En kaka sa jag, fetknopp"

Sitter och pluggar, och har gjort det sedan klockan 11. Börjar lära mig alla muskler utantill nu, var det utgår ifrån och var dem fäster, samt var de har för funktion. Lagade nyss lite kaffe, men har ingen mjölk hemma, så fick ösa i lite socker så att det gick att dricka. Tänkte jag skulle ta en dammsugare med, och det visste nog pappa att jag skulle göra :D Hehe!



Under dammsugaren så låg där en liten lapp som pappa hade skrivit =) Detta gjorde att jag orkade plugga lite till. Det är sådana saker som gör vardagen lite roligare :)

Ikväll är det ledsagning som gäller, och ja denna gången ska jag faktiskt bada, wiho!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi aaww vilken rolig o söt pappa du har! ^^

2010-11-05 @ 16:31:01
URL: http://johannawithlove.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja han har sina stunder :D hah! nej men han e rolig!

2010-11-05 @ 22:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0