En trevlig kväll

Kvällen spenderade på hybyvägen. Stack ner till "Dishs" största konkurrent och handlade onyttig mat med Johanna, sedan stack vi hem till Evelina. Vi tittade först lite fotboll, men efter en hel del tjat från Eves sida, så blev det sällskapsspel. Sjuuuuktball! Ja det var faktiskt roligt :) Evelina tände brasan och Johanna höll den vid liv, jag mest bara satt (låg) där. Efter en hel del skratt, dock inte lika mycket skratt som Eva har fått uppleva idag, så bar det hemåt.


Och kom ihåg, Mona Sahlins första misstag var BARBIEKLUBBEN! 

Och du, Jen I MISS U! ;)

Kommentarer
Postat av: jen

jasså du...

2010-11-28 @ 09:17:30
Postat av: jen

ville bara höra mig för angående a guy,, men men du verkar inte vilja hjälpa mig..

2010-11-28 @ 11:50:28
Postat av: Anonym

Jaså? Jo jag hjälper gärna till!! Vad ska jag hjälpa dig med :P

2010-11-28 @ 15:23:27
Postat av: j

ser du mailadressen jag skriver in?? Skriv i så fall till den.

vill inte skriva här

2010-11-28 @ 15:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0