Fredag med Max

Jahapp, denna dagen har bara rusat iväg, var fan tog den vägen egentligen? Vaknade iofs inte förrän 10:20. Upp illa kvickt för att bege mig till Staffanstorp för att sola, då jag börjar likna ett lakan. Hem, käka frulle och sedan satte jag igång med anatomin. Börjar dock tröttna på att plugga på det skitet alltså, men ja jag kan ju knappast allt :/
Vid 17 tiden stack jag och Johanna till pappas jobb och hälsade på, ville se hur han hade det =) Därefter fick jag ett samtal av lilla mamma att hon behövde hjälp med Max, så stack direkt till Svedala och hämtade honom. Har nyss kommit hem från en runda med honom, han träffade Bamse. Bamse är bög, det är inte Max. Max gillar inte när Bamse hoppar upp på honom och börjar jucka, och det kan jag förstå! ;P

 
Sjukt kallt ute ikväll! Visst är Max söt?

Nu ska jag göra mig klar för bingen, klockan ringer 05:30 imorgon, jobb hela helgen, I'm lovin' it!

Vänta! Tänkte bara lägga upp en bild på min pojkvän. Varsågod

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0