Gunnel är hemma igen

Sist var det 2004, och då stormade vi planen på Malmö stadion. Jag var 16 år gammal om jag räknar rätt =) Nu 2010 har dem gjort det igen, Malmö har tagit hem guldet! Fick dock inte tag i några biljetter till matchen igår, men va fan jag såg iaf matchen på olearys under swedbank stadion. Så jävla bra stämning, och så mkt öl jag drack!
Fick en guldhatt av en snubbe jag träffade när jag var på väg till toaletten. Denna guldhatt försökte sen alla sno från mig, så därför är jag extra stolt att visa upp den idag :D Jag lyckades komma hem med den igår, wiho...


Ein sleten tjej i guldhatt

Ganska segt att gå upp idag dock, hade helst legat kvar i sängen hela dagen :P

Nu blir det tacos i Bjeret, och sedan är det skolböckerna som gäller. Fick tillbaka första tentan idag, och den gick hur bra som helst (högsta betyg, woho), så därför känner man sig lite mer taggad till att göra ett bra resultat på torsdag. Synd att denna tentan säkert kommer vara tusen gånger svårare bara.




Kommentarer
Postat av: Mammsen

Bra jobbat hjärtat. Säker på att du klarar nästa tenta med. Du är duktig. Kram

2010-11-08 @ 21:26:03
Postat av: sandra

SÅ SÖT BILD!!! Btw, du är bäst and you know it, du fixar det!!

2010-11-09 @ 20:49:40
URL: http://sandrasabic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0