Här sitter jag

och försöker plugga på tentan som kommer nästa vecka, medens syrran spelar partymusik :( Hon håller på att göra vid sig för att gå på fest och jag sitter här i ett par joggingbyxor och ett linne från typ gina tricot. Hur jävla ball är det? Blä, jag är också sugen på att festa, speciellt med Rihanna - only girl på högsta volym där uppe. Ska ju upp och jobba klockan 7 imorgon, så inte speciellt lyckat att dra in till stan i heller, och ja just det jag ska ju plugga, men hur lätt är det en lördagskväll? Det borde vara förbjudet. 

Ska plugga en timme till, sedan ska jag ha lite mini-spa här hemma kom jag nyss på. Köpte tre ansiktsmasker på kicks för en vecka sedan, det var något erbjudande 3 för priset av 2 typ :) Det blir nog jordgubbsmasken idag, så man kan drömma tillbaka till sommaren, eller till nästa sommar kanske. Peeling från topp till tå ska det också bli, sedan ska jag fixa mina naglar, fila och måla dem. Där efter blir det till att smörja in hela kroppen med en lotion. Jag måste klippa mig med, men ja det kan jag inte göra ikväll.

Imorgon smäller det, hoppas nu bara det går hela vägen, så att det guldet kommer hem till Malmö igen!  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0