Måndagsbarn

Helgen har varit bra, fast den gick för fort =( Men hey, vem har hemstudier på torsdag och fredag? Jo det är jag =)
Idag har jag varit i skolan till 14:15, tänkte jag skulle hinna med bussen som går 14:18 och jag sprang som en dåre, men tror ni jag hinner? Nej så klart inte, precis när jag kommer fram kör bussen förbi mig och det blir sådär pinsamt ni vet, man liksom glömmer bort att andra människor tittar också kommer man där lite halvflåsande (eller ja ganska mkt flåsande). Ringde morsan istället, som skulle köra in till mormor och morfar en sväng. Tänkte att det lät ju ganska trevligt, så jag började gå mot Klågerup. Hann gå ganska långt innan morsan och syrran hämtade upp mig. Sedan körde vi mot mormor och morfar, där vi fikade och snackade, trevligt =) Var ett tag sedan man såg dem, man får lite ångest över att man inte åker dit typ en gång i veckan och hälsar på, men man har ju inte tid :S eller så man skapar sig inte tid till det kanske? Dumt!

Nu tänkte jag dra på mig löparskorna och ta några kilometer. Fotbollsgalan börjar kl 20, och den får man ju bara inte missa! Maaalmöööö säger jag bara.




Kommentarer
Postat av: sandra

Jag tycker vi ska köra med löpning i skogen snart igen, typ två ggr i veckan eller något, så fort vi har tid, eller gym?! Det hade varit perfa! :D PUSS!

2010-11-15 @ 23:14:56
URL: http://sandrasabic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0