Martes

Hola amigos!
Hoy es el martes, techno martes.

I alla fall på sandvik, där har man mysmåndagar, technotisdagar, trubadurtorsdagar =)
Hur vet jag detta, jo någon har skvallrat :)

Träffade Kozma idag på bussen påväg hem från skolan, hon är härlig! Snackade mest fotboll, ja och lite plugg, hon läser på swedbank stadion den lilla skiten :) Lägg namnet på minnet för hon är duktig, kanske hon står på fotbollsgalan om några år?
Ja för det var ju fotbollsgala igår och mycket kretsade kring Sveriges bästa klubb =)

Imorgon ska jag klippa mig, har bokat tid på Bjeretsvägen vid 17 tiden kanske? Ska bara ta topparna tror jag, eller så kanske klippa upp det. Men nej jag tror inte det, för då blir håret ännu mer lockigt!
Nu ska jag titta runt lite på Luna Lovegood, ska ju se ut som henne på lördag.
Här har ni en bild!













Love can sometimes be magic, but magic can sometimes just be an illusion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0