Paragrafryttare

Trevlig kväll igår med sjukt god mat och trevligt sällskap. Det gjorde du bra Johanna!


Igår när jag la mig hade fet ångest över måndagens prov, och ja det har jag fortfarande. I natt drömde jag om provet och att jag inte kunde ett skit, jag hade inte pluggat alls till det. Imorse när jag vaknade och insåg att det var en dröm, och att det var söndagsmorgon och inte måndag, så blev jag lättad. Två glas äpplejuice och en tomat (min bakis mat) sedan var det bara att öppna lagboken. Vi ska ha prov på 6 lagar imorgon, och jag blandar ihop allt :/ Detta känns inte alls bra...

Tänkte ta en liten paus och hoppa in i duschen och dra på mig kläder. Sedan är det väl bara att sätta sig vid skrivbordet igen. Max kom nyss hit, så ska ta en tur till skogen lite senare och rasta honom riktigt. Max bästa kompis har fått somna in, han blev bara 8,5 år :/ Max blir 8 i mars, så han är ingen unghund längre. Upptäckte för en tid sedan att han har fått gråa hår under hakan och ner på halsen. Vår lilla Max, tänk så mycket man älskar sin hund, det är ganska sjukt egentligen.

Nåja, ha en bra dag! I will.








Luna Lovegood


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0