Sitter som på nålar

och väntar på att mamma ska ringa, hennes uppkörning började för 35 minuter sedan och gud vad jag är nervös! Sitter bara och väntar på att hon ska ringa, och dricker lite 7up. Har berättat för några vårdtagare på jobb och vet att det är många av dem som sitter och håller tummarna med =) De sa att de skulle göra det iaf.

Jobbade till 13:30 idag, sedan stack jag in på coop för att handla lite mat, snabbt tänkte jag. Och snabbt gick det då fan heller! Hon i kassan är ju fan helt tappad. 71-34 vad är det, står hon och frågar rakt ut. Så jävla svårt är det fan inte att räkna ut det. Synd att hon var blond, inte konstigt att vi får stämpeln "dumma i huvudet", när det går runt sådana människor på vår planet. Nej fan jag e inte pissed idag inte. Det är ju underbart väder och allt!!

Nu har jag iaf lagat mat, pannbiff med stekt lök och svamp, potatis och brunsås. Nöjd med allt utom såsen, då jag råkade tappa vitpepparburken i den (smakade det som iaf). Vad händer ikväll då, det är bonde söker fru och jag måste plugga. Samtidigt så har 94:orna inomhusträning som jag är sugen att gå på. Men nej fan jag måste verkliegn plugga, har fedeångest över att jag inte pluggade igår och att jag har jobbat idag med. Ahh.. Jaja nu är jag iaf nästan helt ledig imorgon, och är absolut helt ledig på fredag, så då är det anatomi som gäller. Om en vecka kommer jag vara sjukt nervös det vet jag.

Vet ni vad, jag är ledig den 26/12, så går gärna ut på juldagen i år ;)

Nu ska jag plocka undan disken och sedan vänta tills lilla mamma ringer =)


Kommentarer
Postat av: Uncle J

Jag vet hur det gick... :o)

2010-11-03 @ 17:27:32
Postat av: Caroline

Ja jag med! Hehe, så roligt för henne =)

2010-11-03 @ 20:35:40
Postat av: Uncle J

Ja, det är klockrent! :o)

2010-11-04 @ 09:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0