Ahhhh


Någon som behöver lite snor? Eller slem? Behöver lite extra cash!


Vad har jag gjort för att få denna dagen att gå? Sovit till största delen, och jag är trött fortfarande, konstigt. När jag har varit vaken så har jag tittat lite på kläder, hihi. www.nelly.com och www.bubbleroom.se :) Ja som sagt jag har bara tittat och inte köpt något, jag lovar. Väntar fortfarande på att CSN ska få tummen ur röven och ge mig mina pengar!! Det är ju tur man fortfarande bor hemma och kan leva på sina föräldrar (gillar inte att göra det dock). Jag har stämt min gitarr idag också, om i fall att någon som kan spela vill spela på den :P Jag har provat min balklänning från gymnasiebalen och blev glad då den fortfarande passade perfekt! Provade även kjolen från 9:ans bal, blixtlåsen fick jag upp själv, och hade nog kunnat knäppa knappen också med lite hjälp =) Men den satt betydligt tightare än när jag hade den i nian :P Inte bra, inte bra!

Min mormor sydde upp både mina klänningar, och tänkte därför visa den ena, för att visa hur duktig hon är :)


Det skall vara en snygg rosett egentligen :P


Lite svårt att ta bilder, men ja klänningen är verkligen fin och välgjord =)




 


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Så fint)

2010-10-21 @ 21:46:08
Postat av: sandra

Superfin men..HAHA, sista bilden.. Med musen i handen :D

2010-10-23 @ 09:30:48
URL: http://sandrasabic.blogg.se/
Postat av: C

HAHA! Ja men det är ju coolt med musen i handen :P Mrs fet hand!

2010-10-23 @ 10:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0