Bröstcancer

Sitter och tittar på bröstcancergalan, och ja det är okej och fälla någon tår då, eller hur? Tycker det är så sorgligt. Tur man sitter ensam på sitt rum och tittar. Det är så jävla hemskt :( Usch ja, tur det är paus nu så man kan skriva lite i sin blogg :) Läs denna bloggen http://annajansson73.blogspot.com/

Har pluggat lite idag, men inte jättemycket :/ Orkar verkligen inte idag. Imorgon ska jag ändå vara hemma och tråka (eftersom jag börjar jobba 7 på lör), så då kan jag ju ägna lite tid åt mina studier då. På lördag är det halloweenfest i Svedala, Wiho, något roligt denna veckan :D

Har skickat in min studieförsäkran till CSN, det gjorde jag igår, så hoppas jag får mina pengar snart och även mitt Csn-kort. När jag får mitt kort så ska jag börja träna på http://www.fitness24seven.com/2b/?id=68


Nästa vecka är det lov, jag ska jobba lite extra och sen blir det tentaplugg för resten.

Och jag saknar dig nu. Ah det är så mysigt att ligga och prata med dig tills man somnar, ja fast oftast så somnar du först och sätter igång med dina ljuvliga snarkningar. Men vet du vad? Saknar nästan dina snarkningar också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0