Desperado

 

Tänkte bara tillägna en låt till dig. "Vi har myskväll, kom hit" "Jag kan sova hos dig ikväll" eller typ "Jag bjuder på champagne kom hit"

HAHA! Så ball!
Och du kommenterar mitt utseende, titta på dig själv vet jag! 
Man lär sig av sina misstag här i livet, och har lärt mig såå mycket det sista halvåret. Så tack för det iaf!  


Känns som jag har två långa veckor framför mig :/ Mycket i skolan, och sedan ska man jobba ganska mycket nästa vecka, plus att du är borta i två veckor nu, ganska tråkigt. Fick ett sms av dig imorse som gjorde mig glad och helt plötsligt var det hur lätt som helst att gå upp ur sängen :) Tänk vad ett litet sms kan göra.

Livet känns riktigt härligt just nu alltså, kanske tjatar om det, men det gör verkligen det, och jag hoppas det håller i sig. Ska bli faster till våren, och barnet är beräknat att komma den 25 mars :)
Idag är det exakt två år sedan farfar dog :/ Gud vad tiden går fort...
Lite tanksprid känner jag, men jaja det är måndag :P

Nu ska jag plugga lite mer anatomi, sedan blir det lite tv-tittande innan läggdags!


Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahah, så JÄVLA BRA!!!!! :). Deeespeeeraaaadooooo. Hihi!

2010-10-25 @ 20:00:21
URL: http://sandrasabic.blogg.se/
Postat av: Syster

DU är bäst Syrran!

2010-10-27 @ 12:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0