Praktik och Hockey

Helgen går alltid så jäkla fort. Fast hela denna veckan har bara rusat iväg. Praktiken går bra, har lärt mig mycket på en vecka, och trivs bra med allt. Igår var jag och Migge på hockey, och har faktiskt ändrat min uppfattning lite, tyckte det var ganska kul att titta på hockey. Det var ju derby mellan MIF och RBK, så det var mycket folk och härlig stämning =) Det var nog det som gjorde att jag inte tyckte det var långtråkigt, och det roligaste av allt var nog egentligen att se hur RBKs huliganer visade sina känslor.

Efter matchen stack vi till IKEA och käkade köttbulletallrik, mums!
På kvällen stack jag till Markus och Sara, där det blev lite förfest, och när Eve hade stängt på ICA kom hon joinade oss också :) Sara var nykter igår, så hon körde in till möllan, men vi var en för mycket, så Ola fick sitta i Jockes knä, mysigt mysigt!
Sara som ibland kör som hon har stulit bilen, lekte lite grodan inne i Malmö, vilket kanske inte var speciellt smart...
När polisen kör upp bredvid oss, och ser hur alla där bak försöker få på sina bälten och hur Ola sitter i Jockes knä, så sätter polisen på blåljusen och Sara får köra in till sidan. Ut kommer en snygg polis (skulle tippa på att han var runt 28), och ber efter Saras körkort. Sedan får hon blåsa, och det gick ju bra. Vi klarade oss utan böter, vilket var en jävla tur, och polisen säger "Jag har också varit påväg till fest, men ja bara ni kör raka vägen till möllan". Hur bra polis var inte det egentligen? En sådan polis vill man ju ha! hehe... 

 Kvällen slutade på KB, där jag "tandläkarn" och Eve dansade loss och hade riktigt roligt! Senare på kvällen blev det mys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0