Feel my heartbeat

Tentan idag gick nog ganska bra, svarade på allt, kanske inte säger så mycket egentligen, men tror jag får minst godkänt iaf =)






Tröja från "Rut mfl" http://www.rutmfl.se/
Finns inte här nere, utan bara i Göteborg tror jag. En mysig tröja som e varm och gosig =)


Sitter och tittar på bonde söker fru nu, lite töntigt kanske, men är lite svag för dejtingprogram. Det är lätt att titta på och man missar inte så mycket om man sitter vid datorn samtidigt :)

Två av bönderna tror på kärlek vid första ögonkastet. Jag tror mer på attraktion och bra vibbar typ. Att bli kär (om det är det rätta ordet) tar några "dejter", i alla fall för mig. Men när man väl är där, så mår man så bra. Eller gör man det? Man går runt och tänker på samma person dag in och dag ut =P Precis som man inte har något eget liv... jaja, inte så bra på att skriva om sånt här känner jag. Därför byter vi samtalsämne.

Mamma är ju uppåt landet för att ta sitt körkort =) Äntligen 46 år gammal, fan vad jag ser upp till min mamma. Min mamma är cool, alltid glad (förutom när det snöar och hennes mopedbil har fastnat i en driva), rolig, söt, förvirrad och ja.. Jag älskar verkligen min mamma. Jag vet att hon kommer klara körkortet också, hon har redan bokat uppkörningstid ju =) 

Nu ska jag dricka te så att jag blir bra i min hals =) 


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Tack min älskade dotter, blev så rörd när jag läste detta. Tack. Älskar dig, ja alla ni Goa fina ungar)

2010-10-20 @ 21:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0