Huvudpine

Ja alltså denna huvudvärk! ahh jag får krupp som mamma skulle sagt.

Men ska snart slänga i mig två panodil, sedan ska jag och syrran göra hemmagjord pizza =) Ikväll bär det av till Veberöd för att umgås med lite vänner, som det ser ut nu blir det Sara, Dennis, Karl och jag. Jag föreslog spelkväll, problemet är att jag inte har några spel, hehe! Ajja det löser sig.

Imorgon ska jag på bio med F, kommer bli mysigt. Ingen alkohol denna helgen, vilket är bra, då jag inte mår helt hundra. Får ta igen det nästa helg då det är halloweenfest! Vad ska man klä ut sig till? Jag vill vara något riktigt läskigt med en massa blod, det är coolt.

För mycket tankar i huvudet känner jag. Har faktiskt lyckats läsa lite anatomi idag, men ja inte speciellt mycket om jag ska vara ärlig, det är jobbigt att koncentrera sig när man har huvudpine.

Nej nu ska jag hoppa ur sängen och ta en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0