lala la la

Söndag idag, så skönt! Riktig slappedag, och det behöver jag verkligen. Igår var det halloweenfest hos Tom och Malin, skoj skoj =) Lite för mkt dricka kände jag imorse då jag vaknade :P Andreas körde mig hem, så snällt! Lovar att jag ska köra dig en annan gång då jag e nykter en helg =) hehe! Har ingen bild på hur jag såg ut igår, men kommer kanske så småningom :D Susanne tog iaf en bild på mig vad jag minns!

Vad händer idag då? Jag har inte gjort speciellt mkt sedan jag vaknade, men kl 17 är det faktiskt träning nere i hallen, ska bli roligt =) Köra några finter och göra lite mål... haha! Måste rota fram mina röda inomhusskor bara, var är dem egentligen?

Efter träningen måste jag hämta min bil i Svedala, kan nog köra då iaf =)

Nu ska jag duscha av mig blodresterna från igår =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0