Längtar

Jag längtar faktiskt lite efter fotbollen. Låter ganska konstigt, eftersom jag hatade fotboll i somras. Orkade knappt spela match. Nu kan jag ibland få en viss längtan till att spela cup inomhus. Vi ska få en ny tränare också, vilket ska bli kul. Intressant och se om det är någon man känner igen eller inte. Jag hoppas verkligen ingen vet vem det är i laget, så att tränaren kommer in med nya ögon och ser oss spelare. Att han/hon gör sin egen uppfattning om allting. 

Favorit i repris... Jag och Sankan :D 




Hoppas jag drömmer om Nils-olov i natt =)

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag vet ju redan hur det blir, så liiiite nytänk blir det allt :). Hope u stay!!

2010-10-25 @ 04:09:05
URL: http://sandrasabic.blogg.se/
Postat av: C

Vet du? Vadå då?

2010-10-25 @ 13:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0