Segt...

Längesen jag skrev något i min blogg, och efter påtryckningar från min släkt, ja det är ju nästan bara ni som läser :D så tänkte jag iaf skriva av mig lite.

Vad har hänt senaste tiden då?

Var i Göteborg förra helgen, det var trevligt och blev en hel del shopping, eftersom jag fick lönen innan helgen :D

Annars har det varit skolan för hela slanten denna veckan.
Igår var det utgång, och kvällen spenderades på KB. Mycket lite folk när vi kom in, men sen var det roligare då folken ramla in. Idag känner man att man lever, match imorse kl 11, och jag var inte i form. Lyckades dock sätta en boll och matchen slutade 1-0 till oss =)

Nu börjar man bli lite nervös inför praktiken som börjar imorgon, men jag har iaf klippt mina naglar och tagit bort mitt nagellack, plus att jag har köpt ett par arbetsskor =)

Nu ska jag läsa lite hygien och smittskydd. Denna dagen e seg, man vill bara sova bort den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0