Söndag?

Praktiken är slut, sista dagen var igår och fick reda på mitt betyg igår med =D Fick det bästa man kan få, och klinikchefen för folktandvården i Svedala kommun sa att "Vad jag har förstått på alla andra så är du riktigt duktig, och du har varit till stor hjälp för oss". Hon sa också att hon bara hade hört positiva saker om mig, och det känns så roligt att höra. Jag gillar inte att skryta, men man blir lite stolt över sig själv :) Praktiken har jag sett som en chans att skapa lite kontakter med arbetslivet, och jag tror faktiskt att jag har lyckats ganska bra med det. Jag har lärt mig extremt mycket på dessa två veckor, inte bara om själva yrket, utan om mig själv som person med, och om livet. Min handledare gick bort i tisdags, 55 år gammal. Jag kände inte henne, jag hade träffat henne två gånger, men man blir berörd i vilket fall som. Jag fick mig en riktig tankeställare också, tänk så fort livet kan ta slut, ena dagen är man igång och jobbar, dagen efter lever man inte längre.    

Igår var det inflyttningsfest hos Markus, trevligt umgänge, men lite för mycket jägershots... Har inga bilder från igår, tråkigt att min kamera är i sönder. Det blev aldrig att vi stack ut, men vi hade ju faktiskt ett eget litet dansgolv i lägenheten. Det är bra att dansa på hemmafester, får då kan man köra lite balla moves som, klassikern "fiskspöet", men även plocka äpplen och klippa gräset :D Har grymt ont bakom mitt öra idag, har för mig att jag slog mig där igår, eller ja det måste ja ha gjort, är verkligen jätteöm där. Roligt att Sead och co kom också =)

Idag känns det som en bakis-söndag. Har faktiskt pluggat en del hygien och smittskydd, och tänkte fortsätta ikväll, för har ju inget bättre för mig :( Ska upp 05:30 imorgon så är inte pigg på att göra något i heller :p Men gud vad tråkigt det är att inte hitta på något på en lördagskväll.


Trivs fett bra med livet just nu, utbildningen är rolig och ja lite annat med som känns bra ;)
Nu ska jag plugga vidare, jiho! Ha en rolig kväll =)


Nagellack kan nu användas på heltid igen :D


muhaha


Så roligt att plugga på en lördag...

Kommentarer
Postat av: Uncle J

Känner du till "Torka Stå-bord" dansen..? Klockren i alla lägen!!! :o)

2010-10-18 @ 11:24:26
Postat av: Carro

Hehe, kan tänka mig hur den är... Du får visa någon gång, så jag kan köra den på nästa fest :D

2010-10-18 @ 14:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0