142

Var så seg imorse när jag vaknade, steg upp 06:30 och tog bussen en timme senare. Skoldagen gick ganska fort, och god lunch idag, sallad med räkor och kyckling för 25 spänn! Mums!

När jag sedan skulle hem vid 14, eftersom vi fick sluta tidigare idag =) Jag hoppade på bussen som vanligt (trodde jag), och när jag satte mig slog jag upp boken om "hygien och smittskydd" direkt. Tänkte att det var lika bra, så slapp jag läsa när jag kom hem. När jag tittar upp från boken kör bussen in mot Staffanstorp. Jag tyckte väl han körde lite snabbt :P Ganska klantigt att hoppa på nuss 172 istället för 142, men ja jag var jävligt trött!

Vid 18:30 tiden stack jag till skogen och sprang. Sprang om två killar, tyckte det kändes dumt, men va fan de var ju slöa som fan! Sedan sprang jag förbi två gubbar, och när jag kom i mål och stod och strechade kom dem i mål. Den ena sa "vilket bra steg du har". Jag förklarade att jag hade gått på friidrott, och att det kanske var därför. Sedan tyckte han att jag skulle börja på orientering, för dem höll på med det. Jag förklarade då att jag inte var så bra på det, och att det var Johanna D som höll i kartan och jag som sprang typ! hehe!

Ikväll har det blivit lite pluggande och nu tittar jag och Tuss på "kniven mot strupen", sedan blir det sängen tidigt för min del.

Imorgon fyller Johanna år =) och det ska firas!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha! Första kartläsare :D

2010-09-11 @ 15:03:22
Postat av: c

Hehe! Jepp :D

2010-09-14 @ 22:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0