Bonjour

En vecka i skolan har gått, och jag trivs som fisken i vattnet, typ :D

Idag började anatomin i skolan, något som verkligen intresserar mig. Så efter 7 timmar i skolan kom jag hem och satte mig och renskrev allt som skrevs ner under lektionen, kalla mig nörd! Men det är jäkligt effektivt att göra så, för det fastnar mycket bättre då.

Sträckte mitt ben under matchen i lördags, så kunde inte träna idag, men satt iaf där nere i 1 timme. Vad fick jag ut av det? Typ inget, utom en massa jävla myggbett!

Imorgon är det friluftsdag i skolan mellan 09:00 - 11:30, ganska lagom =) Sedan ska jag möta upp syrran i stan, vi ska shoppa present till henne =) Skitungen blir fasiken 18 år! Kan ni tänka er det? huh inte jag...

Annars är det skola hela veckan och sedan jobb till helgen, fullt upp med andra ord. Men vad gör det? jag har ingen annan person att ta hänsyn till iaf, vilket är skönt! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0