En härlig helg

Helgen har varit rolig, mysig och bra.
I fredags blev det lite pluggande på eftermiddagen, sedan kom Micke hit på kvällen och vi spelade buzz! Jag vann alla gånger, fett nice!

Igår spelade vi match, förlorade med 4-1, surt! På kvällen bar det av till lilla torg, där vi hängde med en amerikan från Bara, vid namn Jeff. Även hans dryga kompis från Helsingborg, så jävla dryg han var alltså.
Det har varit en mysig morgon och jag hoppas att dagen fortsätter så =)

Gårdagens outfit. Min nya klänning =)





Idag ska jag fortsätta med pluggandet och vila upp mig inför en ny skolvecka. På fredag drar vi till Göteborg, kommer bli så kul! =) Ska inte rösta idag, det har jag redan fixat. Röstade mot det röda hållet för er som undrar, men tror det blir tufft, men att Alliansen står som segrare i natt.

Kommentarer
Postat av: Mike

Hmm vad är det här för lögner! :o



Korrigering: Jag vann buzz alla(två)gånger



Du får träna Carro :)

2010-09-19 @ 21:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0