GÖTET

Idag har jag hunnit med ganska mycket tycker jag. Först skola på förmiddagen, sedan hämta pappas bil på verkstaden. Hem och göra lite soppa. Käka soppan. Vila 30 min. Sätta igång med anatomin, sjukt jobbigt att komma ihåg varje jävla tand, kusp, fossa, fissur bla bla bla kommer nog drömma om det i natt. Efter det ringde jag till folktandvården i Bara där jag ska praktisera v.40 och 41. Sedan tyckte jag att det var för fint väder för att plugga ännu mer, så satte på ett par sköna skor och gick i rask takt i cirka 40 min, sedan var jag tvungen att sticka hem. Rakade benen, eftersom jag skulle iväg och bada med min lilla vän. Ja jag jobbade då som ledsagare på kvällen. Efter det stack jag hem till morsan och tittade klart på idol. När jag kom hem satte jag igång med att packa min lilla resväska inför helgens bravader. Nu sitter jag här lagom trött.

Helgen kommer spenderas i Göteborg, synd man får lönen på måndag bara... Jag vill ju shoppa en massa! Jaja kan nog handla lite iaf =) Vill ha en snygg kappa från H&M som jag har provat tidigare. Kamelfärgad typ... Skit snygg, ångrar mig att jag inte köpte den...

Nu ska jag fixa mina naglar och sedan ska jag krypa ner under täcket. Bilen går 8 imorgon, så ingen sovmorgon här inte...
Ha det bra, det ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0