Helge

Jobbat och är ganska sleten idag. Johannas kalas har nyss avslutats, och min lillasyster har blivit stor :/ Ja men hon kommer alltid vara liten för mig.

Tycker synd om Johanna dock, eftersom hon är det sista "barnet" vi har i släkten, så händer det att vissa som har vuxna barn som inte firas på samma sätt längre helt plötsligt skiter i att gå på hennes kalas. Jag menar bara för hon är yngst ska väl hon firas på samma sätt?

Men vi som firade Johanna här idag hade trevligt! Kul att träffa sina kusiner med, man träffar ju inte dem allt för ofta. Det blev kycklinggryta med apelsin och curry idag, svinigt gott! Mamma är bäst =)

Imorgon är det jobb som gäller igen, slutar 13:30 vilket är underbart! Sedan blir det lite pluggande, då vi ska ha test på måndag, tror dock att jag kan allt som vi ska kunna redan.

Funderar på en sån Detox-kur, någon som vill hänga på? Tror att Evelina har snackat om det innan, men jag e verkligen sugen på att prova. Det får dock bli efter Göteborg, för då ska vi dricka alkohol!

Nu ska jag umgås med min familj, alla är samlade och det är alltid trevligt. Mamma och pappa är ju skilda, men fortfarande bra vänner, vilket verkligen är super! Så ska det vara tycker jag. Christoffer och Rebecka är har ikväll också =)


ein sliten Caroline!


Kommentarer
Postat av: evelina

Ja det är trist när det känns som om folk inte bryr sig.

Jag är jättepå en Detox-kur :-D Idag har jag varit nykter i 7 dagar! Det är riktigt bra!

2010-09-12 @ 12:24:52
URL: http://evelinasoderberg.blogg.se/
Postat av: johanna

Detox är gör inget med en kropp. Motiverar en bara att följa stegen, som att äta frukt och grönt varje dag och dricka mkt vatten, avstå alla gifter så som rökning och alkohol. Just so u know :P men ja är lätt på att leva så i 1 månad :)

2010-09-12 @ 19:10:19
Postat av: Anonym

Hej kära kusin!

Brukar läsa din blogg lite då och då och tycker den är rolig;)

brukar även vara en hel del fina bilder. Men nu måste jag fråga hur du menar med kalaset? Jag och Magnus fam Holmquist var ju inte bjudna så jag antar att du inte menar att vi struntade i det.

Sen är det ju inte alla det funkar för att vara skilda och fortfarande goda vänner. I mina föräldrars fall är det bäst att dom inte umgås alls, detta är det bästa för oss alla:D

Kram po daj från Jenny

2010-09-13 @ 14:56:02
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jaså, det visste jag inte.. alltid kul med nya läsare.. hehe!

Nej jag menade verkligen inte er, eftersom vi brukar inte vara bjudna på era kalas i heller ju. Nej gud nä, om du menade "så ska det vara tycker jag", så menade jag verkligen inte dina föräldrar. Jag tycker det som har hänt mellan dem nu är det bästa för min faster. Det finns personer i min släkt som inte tycker om att de är vänner, därför jag skrev "så ska det vara tycker jag". Kram!

2010-09-13 @ 22:33:38
Postat av: Anonym

Evelina! Detox-kur, när börjar vi?

2010-09-13 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0