Störigt

Då har man jobbat klart för denna helgen, och dagen var ganska lugn =) En vårdtagare frågade "Har du inte träffat någon ny fästman Caroline?" Jag svarade att jag inte hade det, och att jag klarar mig bra själv. Sedan erbjöd hon sig att hjälpa mig att hitta en, eftersom det bodde många unga killar i hennes trappa =) Ganska gulligt, men jag svarade att det inte behövdes :D Det är faktiskt ganska kul att jobba lite med, man får träffa alla goa gamlingar =) Och jag menar eftersom man inte träffar dem så ofta, så tycker dem det är extra roligt när man kommer till dem (detta gäller dock inte alla, och dem jag tror det gäller, hur vet jag att dem tycker det är extra roligt, de kanske bara låtsas :P) 

Efter jobb idag var jag sjukt trött, mest på grund av att man vaknade mitt i natten av att dörrklockan ringde och ett sedan var det några som höll ett jävla liv! Inte så roligt då klockan ringde 05:25 på morgonen!!

Men jag hade lovat att köra upp till Höganäs och hälsa på Chris och Rebecka =) Mamma hängde också med, och hon lovade att förhöra mig om tandens namn osv, vi har ju prov imorgon. Vi fastnade direkt, då vi hade svårt med höger och vänster :D

Nu ska jag läsa lite läxa till och sedan ska jag skrubba hela kroppen, måla mina naglar (tånaglarna också), smörja in min kropp med en bra fuktighetskräm och sedan ska jag titta på Mamma Mia tills jag somnar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0