Första veckan

Denna veckan har bara rusat iväg. Jag har hunnit med ganska mycket. I måndags spelade jag förmodligen min sista fotbollsmatch på väldigt länge, det gick inte speciellt bra :P

Praktiken har dragit igång nu, och jag trivs så himla jävla bra om man får säga det? Har en bra handledare, och en massa bra tandläkare och hygienster som är vänliga och hjälpsamma. Det känns verkligen som att det är inom detta yrke jag ska jobba, vilket jag tidigare har varit ganska osäker på. Har fått en stor lust till att läsa vidare till tandhygienist efter några år, vilket jag antagligen kommer att göra. Jag vill också ha egna patienter.

Om någon vecka ska jag och en ung tandhygienist ut på skolor och informera samt fluorlacka alla barn upp till sexan, det ska bli så skoj.

Vad händer annars? Imorgon är det den stora dagen, det är då korvgillet står på schemat! Mkt korv, mkt sprit och mkt roligt!

Nu ska jag mysa med Tommy! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0