Happy new year Thailand

Ännu en dag i skolan, och det blev mkt tentaplugg och en mkt lärorik metodövning. På bussen hem tänkte jag passa på att plugga lite, så började läsa om olika ortodontiska behandlingar. När jag kom till Bara kom illamåendet och jag kände mig kritvit i ansiktet. Resterande kilometrarna var jobbiga, trodde lunchen skulle komma upp vilken sekund som helst. Kom hem för en stund sedan och ska alldeles strax ta upp böckerna igen och börja läsa.

Jag vill åka på semester nuuuu! Vet ni vad, idag är det New year i Thailand, förra året var jag och Evelina där under den tiden. Det innebar vattenkrig! Folk, stora som små gick runt med vattenpistoler, och på bilflaken hade man tunnor med vatten som man stänkte ner folk med. Det innebar ju såklart även en hel del party. Det var under denna tiden som vi skaffade våra fina tatueringar (som en i klassen råkade se häromdagen, attans). Tänk att det är ett helt år sedan! Tiden bara springer iväg, imorgon är vi 30 och om ett år är vi pensionärer.

Som sagt jag vill åka utomlands i sommar. Vill skaffa mig flera roliga minnen med någon människa som jag gillar. Så de människor som jag gillar kan väl höra av sig om ni vill åka på resa med mig?!?!?! Eller kanske bäst man åker ensam :D 

 


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag vill alltid åka! Men du ska jobba heeeela sommaren juuuu, buhuuu!

2011-04-14 @ 09:29:50
URL: http://sandrasabic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0