Ready, set... Spring!

Vilket underbart väder det är idag! Idag blev det en kort dag i skolan, slutade vid 11 tiden, därefter stack jag till fitness för att göra mig av med lite kalorier :) Sprang 5,3 km på 27 min, ganska lagom hastighet. Därefter Blev det träning för magen och lite armar :)

Nu i em har jag suttit här i uterummet och solat. Det blåser inget ochman känner verkligen hur solen förändrar min bleka hy. Det känns verkligen som våren har kommit nu, på riktigt. Livet känns bra just nu!

Hemtenta under lovet blir det, 7 fall som ska lösas, skitjobbigt! Men det får jag ta nästa vecka, för ikväll blir det grillning, öl och fotboll :) Imorgon ska jag träffa Tommy :)

Vad händer annars på lovet? Jag ska jobba skärtorsdagen, annars är jag up to everything som inte kostar mer än 10 kr :)

Nu ska jag sitta här i solen och kolla lite på resor. Ha en underbar helg mina vänner!


Solaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0