TELESNOR

Satt nyss och pratade med mamma så bryts det mitt i, och ja det är inte första gången. Det är Telenor som klyddar, fan vad ni är kassa.

Idag är det inte lika soligt och fint som igår, synd :( Idag ska jag in till stan och träffa Tommy, vi ska nog inte göra så speciellt mkt, kanske träffa Sara och Markus senare i em/kväll. Jag har nyss käkat frulle och samtidigt börjat på hemtentan som vi har, patientfall 1 är påbörjad men långt ifrån klar.

Igår innan jag la mig började jag läsa en ny bok, har inte haft tid att läsa ngt på senaste tiden mer än om karies  och tänder, så kändes kul att läsa något annat. Boken handlar om andra världskriget, Anne Franks styvsyster som har skrivit den, so far so good.

Nu ska jag fortsätta skriva lite på patientfallet och sedan ska jag fixa mig för att åka in till stan :) Låt oss få en fin lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0