Tenta 1 gjord.

En deltenta är nu gjord i profylax, känns underbart! Ngt som är mindre underbart är att vi har tenta i ortodonti om 1 vecka. Ska därför redan nu ikväll börja plugga på det, för det är stenmkt vi ska kunna.

Vad har annars hänt på sistonde? T överraskade och kom hem en dag tidigare, ingen blev gladare än jag :) I söndags var hela familjen samlad uppe i Helsingborg för att hälsa på Rebecca, Christoffer och lilla Melvin på sjukhuset. Tänk så mkt kärlek till ett litet litet barn, det är ganska sjukt. Jag vill bli en bra faster och ja det ska jag se till :)

Idag har jag fixat så jag kan jobba och slita hela sommaren (nästan), är ledig v 29 och vecka 34 i varje fall, men resten ska jag antagligen jobba. Mycket fina pengar, men kanske inte så mkt till liv.

T är sjuk så han och Elsa ligger och sover, därför ska jag nu passa på att plugga. Sedan blir det sängen tidigt ikväll, för imorgon är det en lång dag med metodövningar och annat.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0