and you and you and you

Plugghelgen har börjat sådär, kommer hela tiden på andra saker som jag hellre vill göra. Just nu sitter jag i uterummet och känner hur solen värmer min rygg, sjukt skönt. Ska inte tjata, men jag vill ha vår, och tror alla vill det, men jag vill det så här mkt (visar med armarna;)
Lyssnar på riktigt bra musik just nu och blir redigt pepp, let's have fun tonight! Nästa helg blir det Kalmar och då blir det nog en del partaj då med, men herregud en hel vecka tills dess.

Nu ska jag välja kläder för ikväll, och måla naglarna. Rött blir det nog, jag är för blek för att ha svarta naglar :( Sola måste jag göra inom kort!

I could feel it go down
You left the sweetest taste in my mouth
You're a silver lining the clouds
oh and I
wonder what it's all about....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0