Beautiful



Sjukligt bra och så söt.


Dagen började fint kan man säga =) Har varit ganska sliten idag, helgen har tagit på krafterna. Har städat ovanvåningen här hemma annars har jag inte gjort så mkt. Sitter just nu med psykologiboken, får se om jag får något gjort. Ikväll blir det träning på fitness, core och indoorwalking =)

Helgen i korthet kan man väl säga var helt perfekt. I fredags när vi kom till Johanna så käkade vi tacos, sedan gjorde vi oss klara för utgång. Innan stack vi hem till Johannas kompis där vi drack och spelade lite spel. Kvällen spenderades sedan på Harry's, och vi dansade loss :)

Lördagen innebar sovmorgon, sedan gick vi på stan hela dagen och fyndade :) Mycket bra rea i Kalmar alltså. På kvällen åt vi buffé på Zorbas restaurang, mycket god. Därefter stack vi hem med halva Tokiga Ture och kollade lite på melodifestivalen, eller vi kollade nog inte så mkt egentligen men vi hade det på iaf. Mycket snack kan man säga istället om både det ena och det andra, hehe! Helgen bara sprang förbi, vilket den ofta gör då man har roligt.

Har lite bilder på telefonen, får kanske lägga upp det här sen ;) Nu ska jag se om vi har te hemma, känns som jag håller på att bli sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0