cooler coleur.

Minilovet som jag haft har gått alldeles för fort. Jag har varit ledig i 4 dagar nu och har inte ens öppnat boken om karies och hål. Riktigt dåligt!

Istället har jag varit uppe sent och kollat på program som går i repris sådär vid 00:00 tiden. Jag har tränat en del, men framförallt har jag sovit länge. Helgen bjöd på fest. Igår var Sara, Malin och jag först på förförfest hos Richard som fyllde år. Sedan blev det förfest på hos en som hette Andreas, muy bien!

Imorgon är det jobb i hemtjänsten, ska bli kul att träffa alla igen, man uppskattar det mer nu när man inte ser dem varje dag =)

Tråkigt inlägg det blev, är lite upptagen med annat och orkar inte skriva här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0