Det var ju party

gud vad jag inte mådde bra i lördags. Glömde eller hann inte att käka och var inte speciellt hungrig innan jag stack till Malin och Tom. Borde ha käkat mer, för en mage utan mat tillsammans med vin, cider och en grogg är inte att rekommendera :( Har fortfarande huvudvärk och mår illa idag, så valde att stanna hemma från skolan. Imorgon är vi lediga så då ska jag tentaplugga igen!

Kan inte ngn vänlig själ ge mig en lägenhet i Malmö, det skulle göra min dag.



I remember years ago
Someone told me I should take
Caution when it comes to love
I did, I did
And you were strong and I was not
My illusion, my mistake
I was careless, I forgot
I did
Tell them all I know now
Shout it from the roof top
Write it on the sky love
All we had is gone now
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open
Tell them what I hoped would be
Impossible, impossible
Impossible, impossible



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0