G-tricket

Lektion 2 check. Har lärt mig lite so far, och mer ska det bli hoppas jag. Dagen har rusat iväg och nu sitter jag här med ett glas Loka skogsbär, en mycket god dricka. Föreläsningen imorse var bara seg och jag satt och tänkte på annat lite då och då. Tror läraren märkte det och vips så fick jag en fråga, visste inte riktigt vad hon frågade, men jag chansade och hade inte helt fel :D Eftermiddagens redovisning gick nog bra, har inte fått domen än, men det kändes helt okej iaf. Om minde än en halvtimme kommer mamma, hon ska köra mig till jobbet. Jag som bara vill slänga mig i soffan/sängen och bara vila en liten stund. Fick Kicks katalogen idag, och har fått lite rabatter plus en premiecheck på 25 kr, wiho!


Och bara för att jag äääälskar att skryta så måste jag säga att jag fick högsta betyg (VG) i alla 3 avslutade kurser!!!! muhaha ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

Det visste jag redan, för du är grym! :)

2011-02-10 @ 21:13:54
URL: http://sandrasabic.blogg.se/
Postat av: Carro

Du är så snäll =) Kul att höra av läraren att man är bra och att man tar för sig :D

2011-02-10 @ 23:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0