I väntans tider

ja jag sitter och väntar på att tvättmaskinen ska bli färdig så jag kan hänga upp mer tvätt och sedan slänga in en maskin till. Samtidigt så lyssnar jag på kärleksmusik (ja okej det är mest westlife) och funderar på livets mening. Inte vilken torsdagsnatt som helst alltså. Jag får stiga upp vid 09:30 imorgon så jag hinner packa osv, har inte orkat ikväll. Har varit hemma sedan klockan 21, men har typ inte gjort ett skit :S


OBS varning för starka bilder längre ner på sidan. Känsliga läsare bör ej scrolla ner.






















Kan vara världens fulastet tatuering, men isf sitter den på min vänstra fot. Minnet är det som räknas.



Kommentarer
Postat av: Evelina

Fan vad taskigt. Jag visste inte ens att denna videon FANNS!

Men jovars, varmt var det

2011-02-18 @ 14:08:51
URL: http://evelinasoderberg.blogg.se/
Postat av: ..

När vi är unga lever vi på drömmar. När vi är gamla lever vi på minnen. Gör ditt liv till vad du drömmer så kommer du minnas länge och många kommer minnas dig. Livet har ingen mening, det finns ingen mening med några organiska varelser i världen. De föds, dör och blir jord. Vi är en del i ett kretslopp. Ett kretslopp som fungerat i miljoner år och kommer fungera miljoner till. Det är farligt att leva, man kan dö!

2011-02-18 @ 16:40:13
Postat av: Anonym

Oj, shit vilken dialekt du har C!!

2011-02-19 @ 19:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0