Kosovo

Tentan igår gick nog ganska bra, och idag fick vi tillbaka provet i pedodonti (barntandvård) och det gick trés bien. Idag är det tre år sedan kosovo blev självständigt, visste ni det? Tydligen är det stor fest i Pristna, Kosovos huvudstad. Blërta från klassen berättade om hur partylivet är i Pristna och ja det verkade ju inte fy skam :) Dagen i skolan gick fort och var ganska rolig, mycket snack liten verkstad kan man väl säga :D Så är det dagen efter en stor tenta, då får man lov att bara skita i att plugga.

Nu måste jag verkligen sätta igång att packa tror jag. Borde även städa mitt rum och min garderob. Fast kanske borde fira årsdagen då Kosovo blev självständigt färdigt, det är ju en halvtimme kvar. Det får bli lite bra musik =) 



Dagens lektion:
Har lärt en i klassen att det heter en buffé och inte ett buffé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0